سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اردوی طلاب

معاون مدرسه علمیه رسالت قم از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی – سیاحتی اساتید و طلاب ممتاز این مدرسه، در استان تهران خبر داد.

حجت الاسلام آقا رحیمی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: اردوی فرهنگی و سیاحتی اساتید و طلاب، با هدف تجلیل و تشویق طلاب و به منظور بالا بردن روحیه تحصیلی و ایجاد نشاط بیشتر آنان برگزارشد.

وی با بیان این که این اردوی یک روزه، در استان تهران برگزارشد، ابراز داشت: طلاب به همراه اساتید خود، مرقد مطهر حضرت عبد العظیم حسنی(ع) و قبر مرحوم شیخ صدوق(ره) از علمای بزرگ شیعه را زیارت کردند.

معاون مدرسه علمیه رسالت قم، حضور در مزار شهدای هفتم تیر و سایر شهدا در بهشت زهرا و قرائت فاتحه و تجلیل از رشادت های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های این اردو برشمرد.

حجت الاسلام آقا رحیمی با اشاره به این که در خلال این اردو، مسابقات علمی نیز برای طلاب برگزارشد، گفت: اجرای مسابقات پیرامون حضرت عبد العظیم حسنی(ع)، تشکیل حلقه های بصیرت و رفع شبهات و سوالات طلاب و همچنین ارائه مشاوره تهذیبی، تربیتی و تحصیلی با حضور معاون تهذیب و مشاور مدرسه از دیگر برنامه های این اردو بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha