جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 335041
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
56

ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی قرآن کریم با چهار مترجم مختلف و مشهور از جمله آثاری بود که در نمایشگاه قرآن و عترت به بازدید کنندگان ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدتقی انصاریان با اعلام این خبر گفت: مؤسسه انتشارات  انصاریان در زمینه ترجمه کتاب‌های دینی به زبان انگلیسی فعالیت می‌کند و ترجمه فرانسوی با توجه به درخواستی که داشته در حال افزایش است.

وی افزود: چاپ و ترجمه کتاب‌های متنوع از جمله 460 عنوان انگلیسی، 60 عنوان فرانسه، 150 عنوان اردو، 214 عنوان عربی، 200 عنوان فارسی، 10 عنوان اسپانیایی و 50 عنوان زبان‌های متفرقه جوامع اسلامی، در کارنامه این مرکز انتشاراتی قرار دارد.

مسئول انتشارات انصاریان با اشاره به این که هر دو هفته یک‌بار، چاپ یک عنوان جدید را در مؤسسه شاهد هستیم، ادامه داد: 100 عنوان کتاب فارسی، 70 عنوان به زبان‌های مختلف و ترجمه‌های قرآن کریم در دومین نمایشگاه قرآن و عترت به مردم عرضه شد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: ترجمه مکارم‌الاخلاق به زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی قرآن کریم با چهار مترجم مختلف و مشهور از جمله آثاری بود که در نمایشگاه قرآن و عترت به بازدید کنندگان ارائه شد.

مسئؤل انتشارات انصاریان در پایان یادآور شد: ترجمه آثار شیخ صدوق، مفاتیح‌‌الجنان و صحیفه سجادیه نیز در این نمایشگاه عرضه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha