پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
قرآن

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: 40 کلاس‌ ‌تفسیر و حدیث کلام وحی در راستای فراهم‌سازی زمینه انس با قرآن در ماه مبارک رمضان به همت دارالقرآن حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازمشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی در حاشیه حضور خود در نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد در گفتگو با خبرنگاران از فعالیت های قرآنی  آستان قدس در ماه رمضان گفت: کلاس‌های قرآنی  در 5 رشته‌ مختلف تفسیر، آیات الاحکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تدبر در قرآن با حضور بیش از 790 فراگیر در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تفسیر و حدیث به صورت ترمی اظهار داشت: كلاس‌هاي تفسير و حديث ويژه بانوان در ترم ماه رمضان همه روزه در رواق دارالقرآن الکریم حرم مطهر با حضور اساتید برجسته نظیر پاكدل، قديري، قاروني، گلي‌زاده، برهاني‌مقدم و غیره برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها پس از گذراندن 18 جلسه تفسیر و قبولی در آزمون پایانی، گواهی‌نامه دریافت‌ می‌کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: این محافل قرآنی به شرح و تفسیر سوره‌های «انعام»، «بقره»، «صحيفه سجاديه»، «نهج‌البلاغه» و «تدبر موضوعي قرآن کریم» می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha