یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نظری شاهرودی

واقعیتی که نباید به راحتی از کنار آن گذشت، این است که حماس توان نظامی خوبی از خود به نمایش گذاشته و یقینا اسرائیل در غزه شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به وحشی گری صهیونیست ها در غزه، اظهار داشت: یکی از اهداف رژیم جنایتکار صهیونیستی، ایجاد فتنه و اختلاف در میان مسلمین بوده و جنایات امروز آنان در فلسطین در راستای همین اهداف می باشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ایجاد دولت واحده در فلسطین و اتحاد میان گروه های حماس و فتح، دچار ترس و وحشت شده و برای تخریب این اتحاد، دست به حمله به غزه زده و درصدد ایجاد اختلاف میان گروه های فلسطینی می باشد.

*سوء استفاده از فرصت جام جهانی فوتبال

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه افزود: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این رژیم غاصب زمانی را برای حمله انتخاب کرد که افکار عمومی متوجه جام جهانی فوتبال بود و تصورشان این بود که در زمان کوتاه این حملات را انجام داده و موفق می شوند؛ اما در این باتلاق گیر کرد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان ساخت: آنچه در رسانه ها به نمایش در می آید، قطعا گوشه ای از حوادثی است که در غزه می گذرد و جنایت ها بسیار هولناک تر از آن چیزی است که در رسانه ها مخابره می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با اشاره به توان نظامی حماس در این جنگ، تصریح کرد: واقعیتی که نباید به راحتی از کنار آن گذشت، این است که حماس توان نظامی خوبی از خود به نمایش گذاشته و یقینا اسرائیل در غزه شکست خواهد خورد.

*تلاش آمریکا برای نجات صهیونیست ها

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه با اشاره به حضور "جان کری" در مصر، بیان داشت: وزیر امور خارجه آمریکا در مصر به دنبال پذیرفتن آتش بس از سوی حماس به نفع صهیونیست ها بود.

 این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به موج جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه، گفت: اسرائیل در این جنگ چیزی در صحنه سیاسی و نظامی به دست نیاورده و در عرصه بین الملل هم بی اعتبار شده است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به حمایت های آمریکا و دولت های اروپایی از این رژیم غاصب، اظهار داشت: صهیونیست ها بر کنگره آمریکا سلطه داشته و یکی از دلائل حمایت آمریکا، همین سلطه است و به اجبار دولت های اروپایی نیز تحت تأثیر قرار گرفته و دست از حمایت برنمی دارند.

*بیداری ملت ها

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با اشاره به بیداری ملت ها، ابراز داشت: امروز شاهد برپایی تظاهرات مناسبی از سوی ملت ها هستیم؛ اما هنوز زمان نیاز است که تمام ملت ها بیدار شده و ایجاد زمینه فشار کنند و رسانه ها در این راه نقش بسزایی دارند تا بتوانند افکار عمومی را بر علیه اسرائیل بشورانند.

وی با اشاره به نقش مردم در جلوگیری از این جنایت ها، خاطرنشان ساخت: آنچه که از دست مردم بر می آید این است که در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه درباره اهمیت راهپیمایی روز قدس نیز گفت: روز قدس نمادی برای طرفداری از فلسطین مظلوم و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگرقدس است.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دنیا منتظر فرارسیدن روز قدس در ایران اسلامی است، تصریح کرد: در این روز خبرنگاران بسیاری از جای جای جهان به ایران آمده و منتظر حضور پرشور مردم در خیابان ها هستند تا بتوانند اخبار و تصاویر این راهپیمایی را برای جهانیان مخابره کنند.

*تلاش رسانه ای ایران

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش ایران در انتشار اخبار جنایات غزه، بیان داشت: اشغالگران قدس، رسانه های وابسته به خود را بسیج کردند تا جهانیان از حملات وحشیانه آنان در فلسطین اطلاعی نداشته باشند؛ اما با ورود رسانه های داخلی و خارجی ایران در این موضوع، سکوت جهانی زیر سئوال رفته و دنیا متوجه این جنایات شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی در پایان با تأکید بر لزوم حضور حماسی مردم در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی باید پرشور در این راهپیمایی حضور پیدا کرده و رسانه ها نیز باید جلوه ای زیبا از آن را انعکاس دهند تا بتوانیم با این مردم بی دفاع همدردی کرده و اخبار جنایات اشغالگران را به جهانیان برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha