پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسینی آستان

همایش علمی ـ تخصصی «مرجعیت دینی و سیاسی راستین با ساختگی» به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همایش علمی ـ تخصصی «مرجعیت دینی و سیاسی راستین با ساختگی» به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در روز میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

وی در رابطه با هدف از برگزاری این همایش ابراز کرد: در طول تاریخ، مرجعیت دینی، باعث دفاع از کیان فرهنگی اسلام و تشیع شده و در زمینه‌ سیاسی نیز عامل دفاع از کشورهای اسلامی در عرصه جهانی بوده است.

حجت‌الاسلام‌ حسینی عنوان کرد: همایش علمی ـ تخصصی «مقایسه مرجعیت دینی و سیاسی راستین با ساختگی» با حضور حجت الاسلام والمسلین عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری و شیخ حبیب کاظمی از سخنرانان معروف عراق برپا شد  که در آن به بررسی جایگاه مرجعیت دینی و سیاسی حقیقی در دین اسلام و تبیین آن برای زائران عرب‌زبان پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم، از تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی  نیز رونمایی شد، خاطرنشان ساخت: همایش «مقایسه مرجعیت دینی و سیاسی راستین با ساختگی»، امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار گردید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha