جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
56

حوزه/ امام جمعه شهرستان خفر با تاکید بر نقش اطلاع رسانی دینی گفت: خبررسانی عامل توسعه فرهنگ ایرانی – اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محسن روحاني، از ائمه جمعه استان  با حضور در شعبه خبرگزاري حوزه در استان فارس در پاسخ به سئوالات خبر نگار حوزه پیرامون اهمیت اطلاع رسانی دینی گفت: امروز عصر ارتباطات است و مهمترين كار در ترويج فرهنگ ايراني- اسلامي توسعه خبررساني در اين حوزه است كه بايد در ترويج اين فرهنگ در جامعه وخانواده فعال باشيم  و اين را بدانيم كه با تلاش مضاعف مي‌توانيم اين فرهنگ را نهادينه كنيم. 

وي بیان کرد: براي جذب بيشتر جوانان و ارتباط بيشتر با آنان بهتر است در سايت خبرگزاري از صفحات متنوع وجالب و غالب‌هاي مناسبي استفاده کرد.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: پيشنهاد مي‌كنم كه در سايت خبرگزاري صفحه‌اي را برای نظر دادن افرادی که ارتباط بیشتری با سایت دارند، قرار داده شود.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به شروع جدی و فعال این خبرگزاری در استان فارس، به شهادت اهالي رسانه، خوشبختانه اين خبرگزاري توانسته به خوبي رسالت خود را در امر خبررساني انجام دهد و اخبار حوزه و روحانیت را به نحو مطلوب انتشار نماید.

گفتنی است؛ امام جمعه خفر از ائمه جمعه موفق استان فارس است که در بین جوانان و هیئات مذهبی این شهر از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در حدود یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه فرق و مذاهب و جریان‌های نوظهور منشأ تشرف قریب به 10 نفر از پیروان ادیان دیگر به دین مبین اسلام و مذهب تشیع بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha