یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در نخستین نشست هم‌اندیشی آموزش و پرورش با حوزه‌ علمیه گفت : تربیت در آموزش و پرورش باید توسط حوزه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازخرم‌آباد حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم در تربیت دانش‌آموزان نیز نقش اساسی و سازنده‌ای دارد افزود: باید با تعامل دوسویه حوزه و آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی پویا و جوان کارآمد و هدفمند در جامعه تلاش کنند.

وی از فعالیت‌های اخیر حوزویان در ارائه خدمات دینی و مشاوره‌ای در مدارس ابراز رضایت کرد و خاطرنشان کرد: امید می‌رود با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق زمینه رشد این فعالیت‌ها در مدارس ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که از دوران کودکی و جوانی دانش‌آموزان وقت زیادی از روز خود را در مدارس سپری می‌کنند گفت: در این خصوص باید با برنامه‌ریزی‌های لازم از این ظرفیت عظیم تربیتی در سنین نوجوانی در مدارس غافل نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان گفت: روحانیون باید با پاسخ‌گویی به شبهات دینی در ذهن جوانان آنها را نسبت به آسیب‌های اجتماعی آگاه کنند تا آینده‌سازان این مملکت با فرهنگ اسلامی ایرانی آشنا شوند و این فرهنگ را در زندگی خود و نسل آینده نیز نهادینه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha