سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 338580
۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
خبر گزاری حوزه

همایش نقش دین و معنویت در بهداشت روان، با حضور جمعی از کارشناسان و مشاوران، در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام سید جعفر زارع مویدی، رئیس مرکز مشاوره آستان مقدش شاهچراغ(ع)، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به برگزاری همایش نقش دین و معنویت در بهداشت روان، گفت: این همایش توسط مرکز مشاوره آستان احمد بن موسی(ع) و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود آذربایجانی، رئیس مرکز تخصصی اخلاق حوزه برگزار شد.

وی افزود: این همایش با شرکت مشاورین نواحی چهارگانه آموزش و پرورش، مشاورین آستان، مشاورین مرکز مشاوره نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان علاقه مند در رشته های روانشناسی و مشاوره برگزارشد.

رئیس مرکز مشاوره آستان احمدبن موسی(ع) هدف از برگزاری این همایش را بیان راهکارهایی برگرفته از آموزههای دینی برای افزایش بهداشت روانی دانست و اظهار کرد: این همایش ویژه متخصصین مشاوره است و این مشاورین راهکاره ها را به مراجعین خود انتقال خواهند داد.

حجت الاسلام زارع مویدی همچنین با اشاره به برگزاری چندین همایش در نیمه اول سال جاری، برپایی کارگاه های هوش معنوی، حقوق خانواده و هفت کارگاه در مباحث تربیتی برای خانواده ها را جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: آثار برگزاری این همایش ها در کار مشاورین و سلامت و بهداشت روان افراد جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

پایان پیام/34/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha