سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
قبادی کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مبلغان باید بر بیان واجبات و پرهیز از محرمات در بین مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش  خبرگزاری حوزه  از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز درجمع مبلغان اعزامی از قم به کرمانشاه اظهار داشت: مبلغان باید بر بیان واجبات و پرهیز از محرمات در بین مردم تأکید فراوان داشته باشند زیرا مردم آنها را متولیان امور دینی میدانند و درانجام و بکار بردن سخنان آنها تلاش خواهند کرد .

وی تصریح کرد: تبیین جایگاه ولایت‌فقیه و نقش ارزنده ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید در راستای کار تبلیغات مبلغان قرار بگیرد و سعی شود سختیها و دشواریها این امر مهم در به انجام رسانیدن انقلاب به پیروزی برای مردم بیشتر و بهتر تببین شود و نباید از این مهم غافل بود .

حجت الاسلام قبادی عنوان کرد: تحلیل عالمانه از فرقه‌های نوظهور، خرافات و آسیب‌هایی که می‌تواند به مجالس عزای امام حسین‌(ع) وارد کند از مهمترین مسائلی است که مبلغان دینی باید آن را مورد توجه ویژه قرار دهند زیرا دشمن در این زمینه کارهای فراوانی نموده است و سعی دارد از این راه به اهداف خود نزدیک شود و ذهن مردم خصوصا نسل جوان را منحرف نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت : با توجه به اینکه امسال یوم‌الله 13 آبان با روز عاشورای حسینی مصادف شده، مبلغان باید به این روز عنایت خاصی داشته باشند، زیرا اساسی‌ترین علت قیام امام حسین‌(ع) مقابله با استکبار بود و این امر مهم در باید نهادینه شود و همواره باید در راه این امام همام و مبارزه با ظلم وزور حرکت نمود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha