دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شکوری خوی

عضو شورای مدیریت حوزه آذربایجان غربی، برنامه ریزی های مدون و هدفمند در کنار استمرار امر تبلیغ را موجب تفهیم، تقویت و گیرایی بنیه های دینی، در جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، در جمع فضلا و طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم طی سخنانی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی رسالت و وظایف روحانیت شیعه بسیار سنگین شده است، تبلیغ معارف دینی، پاسخگویی به شبهات، مبارزه با ستمگران به ویژه استکبار جهانی، دفاع و حمایت عالمانه از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با شبهه افکنی رسانه های بیگانه به همراه حمایت علمی و عملی از ارکان نظام و مراکز آموزش عالی از جمله رسالت های روحانیت است.

وی با قدردانی از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی بیش از 45نفر از فضلای اعزامی از حوزه علمیه قم در طول دهه اول محرم الحرام در مساجد شهری و روستایی و مدارس آموزش و پرورش در سطوح مختلف اذعان داشت: امروزه با توجه به تحولات به وجود آمده در شیوه های تبلیغی و اطلاع رسانی لازم است روحانیت برای تحت پوشش قرار دادن همه اقشار جامعه به خصوص قشر جوان برنامه ریزی و هدفمند حرکت کند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از تحولات صورت گرفته در حوزه علمیه افزود: خوشبختانه امروز حوزه‌های علمیه در سطح کشور بویژه حوزه علمیه قم متوجه رسالت های سنگین خود می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شکوری، گیرایی و تفهیم مفاهیم دینی را نیازمند استمرار در اشاعه و تبلیغ دینی دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی های مدون و هدفمند در کنار استمرار امر تبلیغ در ایام سال می تواند در تفهیم و پاسخ به شبهات موثر و مفید واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha