جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده - تبلیغ خوزستان

حوزه/ طلاب با حضور در عرصه تبلیغ، با مسایلی مواجه می شوند که ضرورت فعالیت خویش را به خوبی درک کرده و با تلاش هرچه بیشتر، به تحصیل علم برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه به جامعه می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، عصر امروز در نشست مدیران مدارس علمیه اهواز، با اشاره به عرصه گسترده فعالیت های تبلیغی، گفت: امروزه عرصه تبلیغی به قدری گسترده است که هر طلبه ای می تواند به فریضه مقدس تبلیغ بپردازد، اما متأسفانه با کمبود مبلغ در مناطق تبلیغی مواجه هستیم که باید طلاب همت گماشته و در این راه قدم گذارند.

وی از اجرای گسترده طرح "بینات" در سطح استان خوزستان خبرداد و افزود: این طرح تبلیغی، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری اجرایی شده، به طوری که طلاب مدارس علمیه در مدت زمانی مشخص، در بین دانش آموزان حاضر شده و به امر تبلیغ می پردازند.

حجت الاسلام علی زاده با بیان این که ظرفیت تبلیغی خوبی در استان خوزستان وجود دارد، ابراز داشت: طلاب و روحانیون می توانند یا به صورت خودجوش و یا از طریق مراکز تبلیغی مشخص شده در حوزه علمیه خوزستان، راهی روستاها و مناطق تبلیغی سطح استان شده و زکات علم خویش را بپردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، به ضرورت تشویق طلاب از سوی مدیران مدارس برای اعزام تبلیغی کوتاه مدت تاکید و تصریح کرد: تبلیغ یک فریضه مقدس است که آثار برکات زیادی هم برای مردم و هم برای طلاب دارد، به طوری که طلبه با حضور در عرصه واقعی تبلیغ، با مسایلی مواجه می شود که ضرورت فعالیت خویش را به خوبی درک کرده و با قدرت هرچه بیشتر به تحصیل علم می پردازد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha