دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس شومان

حوزه/ وکیل الازهر گفت: تمرکز ما بر این است که تبلیغات دینی مهم ترین مطلب مورد نظر دانش آموزان باشد تا بتوانیم از طریق متون درسی به انتشار صفات پسندیده اخلاقی بپردازیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای «حوزه»، دکتر عباس شومان وکیل الازهر در جریان کنفرانس چارچوب ظرفیت های ملی که توسط وزارت اوقاف مصر برگزار شده بود گفت: تحول آموزشی اساس اصلاح تبلیغات دینی در مصر است.

 وی خاطر نشان کرد که در این زمینه همکاری های مستمری با وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و کمیته هایی برای بازنگری متون درسی مرحله قبل از دانشگاه تشکیل شده است. وی افزود: این کمیته هم اکنون توانسته این متون را اصلاح کند و در سال تحصیلی آینده در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

شومان افزود: تمرکز ما بر این است که تبلیغات دینی مهم ترین مطلب مورد نظر دانش آموزان باشد تا بتوانیم از طریق متون درسی به انتشار صفات پسندیده اخلاقی بپردازیم.

در این همایش دکتر ابو النصر وزیر آموزش و پرورش مصر نیز گفت: این وزارتخانه با جدیت برای تحقق اهداف استراتژیک آموزشی تلاش می کند. وی تاکید کرد که ما تلاش می کنیم تمام مقدمات لازم برای پیشرفت های آموزشی فراهم کنیم.

ابوالنصر افزود: وزارت آموزش و پرورش مصر با شورای ملی بهینه سازی آموزش همکاری دارد تا پروژه ظرفیت های ملی که از سال 2009 متوقف شده بار دیگر فعال شود. وی افزود: این پروژه به حل مسایل آموزشی خواهد پرداخت و همه ما نیز باید برای تحول آموزش کشور تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha