شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام سجاد

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت امام چهارم شیعیان، مراسم قرائت خطبه امام سجاد(ع) در شام در مسجد مقدس جمکران برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه های از ساعت 19 با قرائت قرآن کریم آغاز می شود.

از ساعت 19:15خطبه امام سجاد در شام توسط حجت الاسلام موسی کاظمی قرائت می شود و از ساعت 20 حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی خواهند پرداخت.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام گنجی آغاز می‌شود و در ساعت 21 دعای توسل توسط آقای سید علی حسینی نژاد قرائت می شود.

همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(علیه السلام) نیز در روز چهارشنبه پس از نماز جماعت عصر آقای مجید دلشاد مرثیه سرایی خواهند داشت.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام بنیادی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط حجت الاسلام جنانی قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش و پانزده دقیقه صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 6:30 حجت الاسلام مهدوی نیا سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7 صبح آقای سید جواد میرجعفری دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است مراسم قرائت دعای سمات، در روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏شود. از ساعت 16:30 حجت الاسلام حداد سخنرانی خواهد کرد و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‏شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha