چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نمازی

حوزه/ مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، آشنایی علمای برجسته و حوزویان با مسائل روز را نقطه قوت حوزه‌های علمیه و علما بیان کرد.

به گزارش خبرگاری «حوزه» به نقل از  دفتر مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، حجت‌الاسلام داود نمازی امروز  سه شنبه در دیدار با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی گزارشی از فعالیت چند ماهه دفتر امور مشاور وزیر کشور در امور روحانیت ارائه کرد و تعامل دو سویه با مراجع عظام تقلید، علمای بلاد، حوزه‌های علمیه و روحانیت را هدف اصلی وزارت کشور از راه‌اندازی این دفتر ذکر کرد.

وی گفت: هر ماه با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌های کشور ارتباط برقرار و از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها استفاده می‌شود.

مشاور وزیر کشور، پیگیری مسائل مربوط به استان‌های کشور را یکی از برنامه‌های خود ذکر کرد و افزود: هر دو هفته به یکی از استان‌های کشور سفر می‌کنیم و مشکلات و مسائل مرتبط با ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام نمازی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان‌ها توسط استانداران برطرف می‌شود، همراهی و همکاری استانداران برای حل مشکلات مربوط به روحانیت را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: وزیر کشور هم رایزنی و برنامه‌های خوبی برای حل مشکلات حوزه‌های علمیه و روحانیت دارد.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت تاکید کرد: با توجه به توصیه‌هایی که مراجع عظام تقلید و علمای برجسته دارند، تلاش می‌شود به عنوان نماینده حوزه در وزارت کشور حضور داشته باشم و پیام حوزه‌های علمیه که همان پیام دین است را به وزارت کشور منتقل کنم.

به گفته وی آشنایی علمای برجسته و حوزویان با مسائل و مشکلات روز، نقطه قوت حوزه‌های علمیه و علمای دین است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha