یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

انتخابات پارلمانی بحرین شنبه ساعت 8 صبح آغاز شده است اما مردم اعلام کرده اند در این انتخابات شرکت نمی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، انتخابات پارلمانی بحرین در حالی قرار است از سوی رژیم آل خلیفه برگزار شده است که در چند هفته گذشته، پیش تمامی گروه های سیاسی و مردم بحرین این انتخابات را محکوم کردند و از یک روز قبل از آغاز این انتخابات اقدام به برگزاری همه پرسی خودجوش کردند.

حجت الاسلام والمسلمين شيخ عبدالله الدقاق از نخبگان دینی و سیاسی بحرین و مدیر حوزه علمیه ائمه اطهار که پذیرای طلاب و فضلای بحرینی است، در مصاحبه با خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه پیرامون آخرین تحولات بحرین به گفت و گو پرداخت.

این فعال بحرینی با اشاره به همه پرسی بحرین که از روز جمعه آغاز شد گفت: در پاسخ به این اقدام خود جوش مردمی در بحرین رژیم ال خلیفه عکس العمل شدیدی نسبت به این اقدام از خود نشان داده به طوری که چند بانوی فعال بحرینی دستگیر شدند و ماموران آل خلیفه به چند منطقه حمله کردند و جوانان ما را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: انتخابات پارلمانی بحرین شنبه ساعت 8 صبح آغاز شده است اما مردم اعلام کرده اند در این انتخابات شرکت نمی کنند.

حجت الاسلام الدقاق اظهار داشت: همه پرسی مردمی و خودجوش که از پنج شنبه آغاز شده با استقبال خوبی روبرو شد اما از لحاظ وضعیت امنیتی در وضع نا مساعدی مردم قرار گرفتند و مردم به طور مستقیم و آشکار تحت شرایط سختی به سر بردند .

وی تصریح کرد: ماموران آل خلیفه اقدام به جمع آوری و گرفتن صندوق ها در برخی از مناطق کردند و امکان استفاده از رای گیری الکترونیکی در همه پرسی بحرین وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha