جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمال فقیه ایمانی - اصفهان

حوزه/ از همه خیرین در تمام عرصه ها می خواهم تابرای نشر بیشتر قرآن و ترجمه و تفسیر بیشتر به زبانهای دیگر به فعالان قرآنی بیشتر کمک کنند زیرا کمک در جهت قرآن کاری است ماندگار که تمام دنیا را به نور قرآن بیش از پیش آشنا می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید کمال فقیه ایمانی در مراسم بزرگداشت از 40 سال فعالیت های ارزنده ایشان که در موسسه اهل البیت برگزار گردید طی سخنانی اظهار داشت: از حضور همه علما و اساتید و طلاب از جمله رئیس حوزه علمیه اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری تشکر می کنم.

وی افزود: بنده درباره  دستاورد ها و عملکردهای خودم صحبت خاصی ندارم اما در مورد یکی از آنها نکاتی را لازم است بیان کنم و آن در زمینه ی نوشتن ترجمه و تفسیر نورالقرآن است.

این استاد حوزه بیان داشت: پس از انقلاب و پس از فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ای کاش کسی قرآن را به زبان های دیگر غیر از فارسی ترجمه و تفسیر می کرد با کسب اجازه و البته تشویق بسیار زیاد ایشان کار نگارش این تفسیر آغاز شد.

وی ادامه داد: این تفسیر به زبانهای انگلیسی، روسی، فرانسوی و مالایی تا به حال ترجمه و تفسیر شده است که زیاد مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و هر از چند گاهی درخواست های فراوانی جهت تجدید چاپ آن برای ما ارسال می شود.

آیت الله فقیه ایمانی از همه خیرین در تمام عرصه ها خواست تا برای نشر بیشتر قرآن و ترجمه و تفسیر های بیشتر به زبانهای دیگر به فعالان قرآنی بیشتر کمک کنند زیرا کمک در جهت قرآن کاری ماندگار است  که خواهد توانست تمام دنیا را به نور قرآن آشنا سازد.

وی تاکید کرد: برای معرفی دین اسلام و منجی آن آقا امام زمان(عج) کارهای انجام نشده بسیار هست که از همه دوستان می خواهم که در این راه تمام افرادی که از هر نظر توانایی کمک به عرصه نشر معارف دین را دارند بیشتر از گذشته  در این زمینه وارد عرصه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha