سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه شورای حوزه علمیه ایلام

حوزه/ در جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام بر جذب منابع مالی از طریق خیرین به منظور تامین بودجه ساخت مدرسه علمیه جامع صاحب الزمان(عج) تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورا و با حضور اعضاء برگزار شد.

دراین جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه استان و نایب رئیس شورا، به طرح دستور جلسه و تبیین موضوعات پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیز به عنوان رئیس شورا، با اشاره به جایگاه حوزه های علمیه، بر تلاش فضلاء و روحانیون برای تحقق شعار "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی تاکید کرد.

پس از سخنان رئیس شورا، هریک از اعضا نیز به پیرامون برنامه های سال جاری حوزه استان و راهکارهای تقویت مدارس، به بیان نظرات خود پرداختند.

در این جلسه همچنین "ابقاء معاونین حوزه استان و تایید معاونان جدید پژوهش وآمارو بررسی"، " پیگیری و جذب بودجه عمرانی استان "، "جذب منابع مالی از طریق خیرین برای تامین بودجه ساخت مدرسه علمیه جامع"، "حضور نوبتی معاونین حوزه استان در جلسات شوراء و ارائه گزارش از برنامه ها و فعالیت ها" و به تصویب رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha