سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
6

حوزه/ خیرین باید به سمت حوزه های علمیه بیایند تا حوزه با کیفیت بیشتری در عرصه تربیت طلاب مستعد و ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) گام بردارد و جلوی تبلیغات مسموم دشمنان را گرفته و جامعه را در مسیر تعالی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین لاکانی در جلسه کارگروه جذب و پذیرش طلاب جدید الورود در سال 95-94 حوزه علمیه گیلان، گفت : حوزه های علمیه در سال گذشته از رشد قابل توجهی در جذب و پذیرش طلاب برخوردار بوده اند.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه متعلق به امام زمان(عج) است، تصریح کرد: خدمت در حوزه های علمیه، خدمت به امام زمان(عج) است و اگر مشکلات اقتصادی و ... ،  مانعی برای نیل به تعالی در حوزه های علمیه و به تبع آن در جامعه گردد، با توکل به خداوند متعال وعنایت امام عصر(عج) موانع برطرف می گردد.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: خیرین باید به سمت حوزه های علمیه بیایند تا حوزه به سهولت وکیفیت بیشتری در عرصه تربیت طلاب مستعد و ترویج و اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) گام بردارد و جلوی تبلیغات مسموم دشمنان را گرفته و جامعه را بیش از گذشته در مسیر تعالی قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین لاکانی یادآور شد: اگر با وجود مشکلات، کارها را به سر منزل مقصود برسانیم، هنرکرده ایم، بنابراین در مواقعی که با مشکلات روبرو می شویم، باید با  مدیریت بحران، تنگنا ها را پشت سرگذاشت.

وی در پایان خدمت به طلاب را افتخار دانسته و ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با پذیرش طلاب مستعد، توانمند و با انگیزه، گام موثری در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) برداشته شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha