سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
12

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان، رشد علمی بدون اخلاق را آسیب زا دانست و گفت: طلبه باید بصورت توأمان در دو عرصه مهم علمی و اخلاقی رشد کند تا دچار لغزش نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین لاکانی، شامگاه سه شنبه، در جلسه آغاز دومین  دوره درس اخلاق  توسط استاد صفایی، در مدارس علمیه استان گیلان ، گفت :  اخلاق از مسائل بسیار حیاتی و مهم  برای  جامعه  بشری به خصوص حوزه های علمیه است و اگراین مهم، در جامعه به عنوان یک اصل رعایت شود، رسیدن به سعادت تضمین می گردد .

مدیر حوزه علمیه گیلان، رشد علمی بدون اخلاق را آسیب زا دانست و گفت: طلبه باید بصورت توأمان در دو عرصه مهم علمی و اخلاقی رشد کند تا دچار لغزش نشود.

وی به اهمیت اخلاق در سیره علما و روحانیون اشاره کرد و افزود : خوشبختانه مبلغینی که در حال حاضر در اقصی نقاط گیلان مشغول فعالیت هستند، بعضاً با رفتار و اخلاق خود مثمر ثمر بوده اند که این مسئله نشان دهند جایگاه اخلاق است.

مدیر حوزه علیمه گیلان در پایان تصریح کرد:  طلاب و روحانیون که توفیق سربازی امام زمان (عج) را کسب کرده اند بایستی بسیار به اعمال و رفتار خود توجه داشته باشند و از هرگونه اشتباه و لغزش بپرهیزند .  

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha