دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
l

حوزه/ کمیته های برگزاری اولین کنگره ملی داستان و خاطره نویسی روحانیت در دفاع مقدس مشخص و فعالیت خویش را آغاز نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از قزوین، در دومين جلسه ستاد كنگره ملی داستان وخاطره نويسي دفاع مقدس ويژه روحانيون که با حضور اعضاي ستاد در استانداري قزوين برگزار گرديد، کمیته های برگزاری اولین کنگره ملی داستان و خاطره نویسی روحانیت مشخص و فعالیت خویش را آغاز نمودند.

در ابتداي اين جلسه ایوب رحيمي منفرد معاون سياسي و امنيتي استاندار قزوین، با اشاره به نقش محوري روحانيت در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به وجود ظرفيت های اجرایی استان باید با برنامه ريزي دقيق و منسجم و با در اختيارگذاشتن تمامي امكانات جهت هرچه با شكوه و با عظمت برگزار شدن اولین كنگره ملی داستان نویسی روحانیت شهدا بكوشيم.

در ادامه آقاي كاشي مديركل امورفرهنگي و اجتماعی استانداري قزوین ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاري كنگره به تشكيل كميته ها اشاره و پيشنهادت خود را مبني بر تشكيل كميته و واگذاري دبيركميته ها به ادارات پرداخت و در نهايت كميته هاي استاني و اعضای آن به به تصويب اعضاء ستاد رسيد و مقرر شد كميته هاي مذكور پس از ابلاغ ، فعاليت خود را آغاز نمايند.

در این جلسه دبيران كميته ها و اعضاء آن شامل کمیته های فني و داوري، كميته روابط عمومي، تبليغات و سمعي و بصري، كميته امنيتي، كميته برنامه ريزي ، هماهنگي و اجراي مراسم كميته پشتيباني ،تداركات ،اسكان و پذيرايي مشخص و وظایف هر کدام از این کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha