پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ناصر شهیدی

حوزه/ مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) قم گفت: آثار محبت به امام زمان(عج) در زندگی فردی و اجتماعی انسان متجلی است و کسانی که دل خود را به صاحب الامر گره بزنند در دو دنیا شادکام و سعادتمند خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی شب گذشته در مراسم باشکوه در «امتداد غدیر»(پاسداشت سالروز به امامت رسیدن امام عصر(عج)  که در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزارشد اظهارداشت: امام زمان(عج) امام دوازدهم ما شیعیان است و متاسفانه بسیاری از اتفاقات در تاریخ باعث شد که امروز جمعیت کثیری در دنیا از این معرفت بی بهره باشند.

وی افزود: امروز دنیا و بسیاری از مردم جهان اطلاع دقیقی از ماهیت اعتقاد به امامت در شیعه ندارند و به همین دلیل از برکات بی بدیل آن نیز بی بهره هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: آثار محبت به امام زمان(عج) در زندگی فردی و اجتماعی انسان متجلی است و کسانی که دل خود را به صاحب الامر گره بزنند در دو دنیا شادکام و سعادتمند خواهند بود.

وی گفت: بنیاد مهدی موعود(عج) به همت حجج اسلام والمسلمین مرحوم ابوترابی و قرائتی و ذیل توجهات و حمایت مقام معظم رهبری راه اندازی شد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: برنامه های مختلفی از سوی این بنیاد در سطح کشور برگزار می شود که از آن جمله می توان به تربیت و اعزام مبلغ وبرگزاری دوره های تخصصی مهدویت و پاسخ به شبهات مهدوی و انتشار کتب مهدوی در کشور اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اظهارکرد: برگزاری دوره های تربیت مربی کارشناسی و ارشد و همچنین تربیت بیش از 50 هزار دانش آموز و مربی پرورشی در آموزش و پرورش  و تاسیس پیش دبستانی مهدوی از دیگر فعالیت های این بنیاد بوده است.

وی گفت: مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) نیز با همین هدف مقدس یعنی یاری گروه های فرهنگی و تسهیل حضور گروه های مختلف فرهنگی در استان قم ودر جوار مسجد مقدس جمکران و پوشش برنامه های آموزشی و رفاهی برای آنها و آموزش های تخصصی در قم آغاز به کار کرده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    مگه این مهدویت چند تا مدیر عامل داره؟!