چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرکز نور

حوزه/ نرم افزار گرانسنگ سیره معصومان(ع) که به منظور شرح حال و زندگینامه اهل بیت(ع) تولیده شده است 118عنوان کتاب پیرامون حضرت ولی عصر(عج) را در 10 موضوع مختلف به جامعه علمی کشور عرضه کرد.

کارشناش پژوهشی مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود(عج) اظهارداشت: نرم افزار گرانسنگ سیره معصومان(ع) که به منظور شرح حال و زندگینامه اهل بیت(ع) تولیده شده است 118عنوان کتاب پیرامون حضرت ولی عصر(عج) را در 10 موضوع مختلف به جامعه علمی کشور عرضه کرد.

حجت الاسلام حامد مقیسه افزود: اتصال 13 هزار و 859 فیش پژوهشی از 118عنوان کتاب به درختواره امام زمان (عج) در 10 موضوع و سرشاخه احوال شخصی، امامت، غیبت، ظهور، سیره، مناقب، پس از امام مهدی (عج)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی مطالب ارزشمندی را به دانش پژوهان ارائه نموده است.

وی ادامه داد: ارائه 28 عنوان کتاب اختصاصی حضرت مهدی(ع) از جمله؛ الغیبة نعمانی، الغیبة شیخ طوسی، الفصول العشرة شیخ مفید، کمال الدین شیخ صدوق، نجم الثاقب محدث نوری و... در بخش کتابخانه از جمله محتویات این لوح گرانسنگ می باشد.

وی افزود: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام مهدی(عج) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی و ارائه 13 زیارتنامه مخصوص حضرت مهدی (عج) از جمله؛ دعای ندبه، دعای عهد و... از دیگرمحتویات نرم افزار سیره معصومان(ع) می باشد.

حجت الاسلام مقیسه بیان داشت: 44 قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه، نمایش 10 تصویر زیبا از سرداب مقدس، مسجد سهله و مسجد جمکران و ارائه 175 آیه قرآن مرتبط با امام مهدی (عج) در بخش "آینه وحی" با قابلیت اتصال به متن از محتویات دیگر این نرم افزار ارزشمند است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha