دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 341544
۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
تا حضور

حوزه/ نسخه جدید نرم افزار "تاحضور" ویژه عمره دانشگاهیان تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

مدیر بخش نمایشگاه های داخلی مرکز نور با اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار با هدف ارتقای سطح آگاهی های عمومی و آنچه که یک زائر سرزمین وحی باید در زمینه اماکن مقدس سرزمین حجاز بداند به روزرسانی و تولید شده است.

سید مرتضی سجادی نژاد افزود: این نرم افزار حاوی متن کامل 285 عنوان کتاب در 468 جلد با موضوع حج و زیارت به همراه دسته بندی در محورهای؛ "منابع اصلی، منابع حج و عمره، منابع عمومی، منشورات ستاد عمره دانشگاهیان، پرسش و پاسخ های دانشجویی" به روز رسانی شده است.

وی به دیگر محتویات این نرم افزار اشاره کرد و گفت: " پاسخ به پرسش های مطرح در موضوعات عقیدتی"، " آشنایی با اسرار و معارف عمره به همراه سخنرانی ها و پندهای اخلاقی علمای دینی"، " ارائه کتابخوان همراه نور، با امکان دسترسی به منابع گوناگون از جمله 41 منبع حاوی مباحث گوناگون حج و زیارت" از دیگر مطالب این نرم افزار می باشد.

وی  " زیارت نامه زائر " را از دیگر بخش های این نرم افزار دانست و افزود: این بخش مشتمل بر مرثیه سرایی و زیارت نامه های مورد استفاده زائران حج و عمره ویژه تلفن های همراه است.

سجادی نژاد ابراز داشت: معرفی اماکن مکه و مدینه و نمایش سه بعدی قبور مطهر در قبرستان بقیع، مسجد النبی(ص)، مساجد مدینه، مسجد الحرام و مشاهد مقدسه همچنین زیارت دوره ویژه از دیگر بخش های این نرم افزار چند رسانه ای می باشد.

مدیر بخش نمایشگاه های مرکز نور گفت: آموزش احکام عمومی به صورت فیلم و تصویر، ارائه دو دوره ترتیل کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی از مطالب ارزشمند این نرم افزار است.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha