جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز نور

حوزه/ نشست کاری و پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با مدیران مسئول، صاحبان امتیاز و مسئولین نمایندگی نشریات و خبرگزاری های استان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهارداشت: نشریات و مجلات ادواری با انتشار محتوای فرهنگی و پژوهش‌های علمی و کاربردی، تأثیری انکارناپذیر بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه دارند و از سویی، امروزه، نقش بی‌بدیل و فراگیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در طبقه‌بندی، بازیابی و ترویج اطلاعات، روزبه‌روز آشکارتر می‌گردد.

غلامرضا رحمانی افزود: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) با تجربه‌ای چندساله در ایجاد پیوند میان «متون و محتواهای مکتوب مجلات و نشریات» و «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، توانسته است با ارائه محتواهای غنی و متنوع در بسترهای فناورانه، دستاوردهای خود را در این زمینه از مراحل آزمایشی به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی ادامه داد: این مرکز افتخار دارد امروز حاصل تلاش‌های چندین‌ساله خود را در مدیریت و ارائه محتوا، به دست‌اندرکاران مجلات و نشریات ادواری ارائه نموده و با تعامل و همکاری این قشر فرهیخته، تلاش علمی و فرهنگی آنان را در بستر فناوری اطلاعات به‌شکلی مطلوب عرضه نماید.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور ابراز داشت: پس از بررسی و نیازسنجی های میدانی بر آن شدیم تا از صاحبان امتیاز، مدیران مسئول نشریات و مدیران نمایندگی های خبری استان در نشستی که به‌منظور معرفی خدمات این مرکز به نشریات و مجلات و روش‌های عرضه محتوای آنها در بستر وب و بهره‌برداری از امکانات فناوری اطلاعات نور، برگزار می‌گردد، دعوت به عمل آوریم.

رحمانی خاطرنشان کرد: در این نشست کاری، سه دستاورد مهم خدمت‌رسانی به نشریات و مجلات، با عناوین ذیل تشریح گردیده و در صورت تمایل، امکان تنظیم پیش‌نویس قرارداد همکاری فراهم می‌باشد.

وی بیان داشت: " پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی نور: noormags.ir.www"، " پایگاه مشابهت‌یاب متون نور (سمیم نور): samimnoor.ir www."، " نرم‌افزار مدیریت استناددهی منابع (پژوهیار): www.pajoohyar.ir"  این سه محصول پژوهش محور مرکز نور می باشد. در نشست مزبور، اطلاعات تفصیلی و بروشور هر سرویس ارائه خواهد شد.

رحمانی افزود: صاحبان رسانه استان در صورت معرفی نماینده از سوی مسئولان آن رسانه، اشخاص مورد نظر دارای اختیارات لازم در این خصوص باشند.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور گفت: شایان ذکر است،عقد قرارداد همکاری در این جلسه کاری، از امتیاز و تخفیف ویژه برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است، این نشست کاری – پژوهشی روز پنجشنبه 18 دی ماه 1393 از ساعت 9 تا 30/11 در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی واقع در قم ، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی نبش ک.چهار برگزار می شود.

از کلیه صاحبان رسانه و مدیران مسوول رسانه های دیداری و شنیداری استان دعوت می شود در این نشست صمیمی حضور بهم رسانده و محفل ما را سبز گردانند.

انتهای پیام 313/17

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha