چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میردامادی

حوزه/ حکومت های ظالم پادشاهی منطقه با کشتار مظلومانه شیعیان بی دفاع یمن و عراق در واقع تیشه به ریشه خود زده و آخرین میخ را بر تابوت خود کوبیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میردامادی در مراسم آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) امروز در جمع کارکنان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی اظهارداشت: احادیث شریف از وقوع زلزله ای بزرگ در حجاز در ایام نزدیک به ظهور خبر می دهند، زلزله بسیار پر قدرت که نه تنها عربستان که تمام جهان و مخصوصاً کاخهای ظلم و جور را خواهد لرزاند ، زلزله ای که قلبهای منتظران و شیفتگان حضرت را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور خواهد کشاند.

وی ادامه داد: اینک منتظران مقدم مهدی فاطمه(س) بی صبرانه در انتظار شروع سلسله وار حوادث ظهور با تحقق این نشانه هستند، به خصوص با فجایع صورت گرفته توسط  خاندان منحوس آل سعود و کشتار مظلومانه شیعیان بی دفاع یمن و عراق  که در واقع تیشه به ریشه خود زده و آخرین میخ را بر تابوت خود کوبیده اند.

حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حماسه 9دی خاطرنشان کرد: در حماسه 9 دی ملت به دنبال حق بودند.

وی افزود: در فتنه دوران امام علی علیه السلام مردم به دلیل آنکه امام خویش را نشناختند به سهولت از حق گذشتند و به فتنه ها دامن زدند.

کارشناس مسائل دینی حماسه 9 دی را بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب دانست و افزود: این روز مبارک، روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی بطوریکه با بصیرت ملت توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: مردم در 9 دی با حضور حماسی خود در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و حاصل 20 سال تلاش، برنامه ریزی و سرمایه گذاری آمریکا، انگلیس و اسراییل را در زمینه توطئه چینی علیه نظام بر باد دادند.

حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: مردم در حماسه 9 دی، مهره های پنهان دشمنان را شناسایی کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نیز در صحنه هستند و حماسه خلق می کنند.

انتهای پیام    313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha