دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ره آورد نور

حوزه/ لوح فشرده ره آورد نور در نخستین هم اندیشی پژوهشی مرکز نور با معاونین پژوهشی مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی استان، تولید به صورت رایگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این نرم افزار حاوی دو شماره از فصلنامه اطلاع رسانی، آموزشی و مطالعات کامپیوتری علوم اسلامی است که پیرامون پایگاه های پژوهشی مرکز نور اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبین خود به ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، در این نرم افزار 10 عنوان مقاله در قالب دو شماره از فصلنامه ره آورد به شماره 40 و 47 در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در شماره 40 ره آورد نور مقالاتی از جمله؛ "سمیم نور، نقش مهمی در تولید علم کارآمد دارد (مصاحبه)"، " سرقت علمی؛ مفاهیم، مصداق‌ها و روش‌های پیش‌گیری"، " کاربردهای شیوه متن‌کاوی در تشخیص دست‌برد فکری" و " پایگاه‌های شناسایی سرقت ادبی" اطلاعات مناسبی را به مخاطبین می دهد.

همچنین در شماره 47 فصلنامه ره آورد نور عناوین مقالاتی همچون؛ " نقش نرم‌افزارهای مدیریت استناددهی در رعایت اخلاق پژوهش"، "معرفی نرم‌افزارهای مدیریت استناددهی"، " پژهیار؛ نخستین نرم‌افزار فارسی، عربی و انگلیسی سازمان‌‌دهی و استناددهی منابع"، " شیوه سازگار نمودن پایگاه اینترنتی با نرم‌افزار مدیریت استناددهی پژوهیار"، " نگاهی به کتاب‌شناسی نرم‌افزار پژوهیار"، " ساختار و نسخه‌های پژوهیار" به چشم می خورد.

 

انتهای پیام   313/17

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha