جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عسکری

حوزه/ بخش زندگی نامه امام حسن عسکری(ع) در نرم افزار سیره معصومان 4هزار و 814 فیش پژوهشی برگرفته از74عنوان کتاب پیرامون این امام همام را در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

کارشناس پژوهشی مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: نرم افزار سیره معصومان(ع)، نرم افزاری جامع پیرامون زندگی ائمه اطهار(ع) است که یکی از بخش های آن زندگانی امام رضا(ع) می باشد که اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبین خود می دهد.

حجت الاسلام سید احمد الحسینی افزود: از ویژگی های این بخش از نرم افزار سیره معصومان(ع) می توان به؛ اتصال 4814 فیش پژوهشی از 74عنوان کتاب در 150 جلد به درختواره امام حسن عسکری(ع ) در موضوعاتی از جمله؛ احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام حسن عسکری (ع)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی اشاره کرد.

این محقق و پژوهشگر علوم و معارف اسلامی بیان داشت: ارائه 4 عنوان کتاب اختصاصی امام(ع) در 9 جلد به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مانند: مسند الامام العسکری (ع)، موسوعة الامام عسکری(ع) و... در بخش کتابخانه از جمله دیگر امکانات این نرم افزار گرانسنگ می باشد.

وی ادامه داد: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام حسن عسکری (ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی همچنین ارائه نموداری و مشجر تبار امام حسن عسکری (ع) در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

حجت الاسلام الحسینی یادآورشد: ارائه 3 زیارتنامه مخصوص امام و 6 قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه، نمایش 25 تصویر قدیمی و جدید از سامرا، ارائه ۳۵۸ آیه در شأن و منقبت معصومین (ع) از جمله امام حسن عسکری(ع) از جمله دیگر امکانات و قابلیت های این برنامه می باشد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام 313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha