پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیامبر

حوزه/ در آستانه ولادت حضرت ختمی مرتبت و آغاز هفته وحدت یک هزار و 800 مطلب خواندنی پیرامون سیره علمی و عملی حضرت رسول (ص) در فضای مجازی منتشر شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: اين دانشنامه غنی حاوی مطالب ارزشمندی برگرفته از برگزيده كتاب، پرسش و پاسخ، چکیده مقالات، گزیده پایان نامه های دانشجویی و حوزوی و...به روز رسانی در  نخستین پایگاه اطلاع رسانی شیعی جهان اسلام (حوزه نت)  از هم‌ اكنون در اختيار محققان و پژوهشگران قرار گرفته است.

حجت الاسلام ابوالقاسم احمدی نژاد ادامه داد: اين دانشنامه که در قالب 24 نمايه اصلی مطالب مفید و خواندنی را پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی حضرت رسول(ص) به جامعه علمی کشور ارائه نموده است.

وی تصريح كرد: تاریخ پیامبر(ص)، سخنان پيامبر(ص)، نبوت و مباحث كلامی، پيامبر(ص) و قرآن، اهل بيت پيامبر(ص)، همسران پيامبر(ص)، پيامبر(ص) و امت، پيامبر(ص) و حكومت اسلامی، فضائل و مناقب از نمايه‌های اصلی اين دانشنامه است.

وی اظهارداشت: سيره پيامبر(ص)، پيامبر(ص)، زيارت و توسل، پيامبر(ص)و اهل بيت(ع)، پيامبر(ص) از نگاه اديان، پيامبر(ص) از نگاه انديشمندان، پيامبر(ص) در آئينه ادب و هنر، سرگذشت‌هايی از زندگی پيامبر(ص) و اماكن منسوب به پيامبر اعظم(ص) از ديگر نمايه‌های اين دانشنامه مناسبتی است.

مدیر پایگاه حوزه به معرفی نمايه‌های ديگر اين دانشنامه پرداخت و گفت: پيامبر(ص)؛ پرسش و پاسخ، رد شبهات، كتاب و كتابشناسی پيامبر(ص)، پيامبر در پايان‌نامه، پيامبر(ص) در اينترنت و رسانه، پيامبر(ص) و ويژه‌نامه‌ها از نمايه‌های خواندنی اين درختواره است.

وی اصحاب پيامبر(ص)، پيامبر(ص) و ايرانيان، جايگاه و نقش زنان در زمان پيامبر(ص) و ... را بخشی از نمايه‌های فرعی دانشنامه پيامبر اعظم(ص) عنوان كرد.

حجت الاسلام احمدی نژاد بیان داشت: علاقمندان می توانند برای استفاده بیشتر از این دانشنامه معنوی به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/78183

 انتهای پیام    313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha