پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حکمت نامه پیامبر

حوزه/ «کتاب حكمت نامه پيامبر اعظم صلى الله عليه و آله» ، ثمره تلاشى نو در جهت توسعه فرهنگ قرآن و حديث و دومين اثرِ به انجام رسيده در پژوهشكده علوم و معارف حديث و تالیف آیت الله محمدی ری شهری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محصولات موسسه علمی و پژوهشی دارالحدیث در عرصه های مختلف منتشر می شود.

از جمله کتبی که در این موسسه منتشر شده است می توان به «کتاب حكمت نامه پيامبر اعظم صلى الله عليه و آله» اشاره کرد که، ثمره تلاشى نو در جهت توسعه فرهنگ قرآن و حديث و دومين اثرِ به انجام رسيده در پژوهشكده علوم و معارف حديث و تالیف آیت الله محمدی ری شهری است.

اين حكمت نامه ، سخنان حكيمانه آن بزرگ ترين حكيم الهى را كه منابع معتبر اسلامى گزارش كرده اند ، در كنار آياتى كه خداوند متعال بر قلب مقدّسش فرود آورده، را به شکل منظم و سهل الوصول در زمينه هاى : معرفت شناسى ، جهان شناسى ، انسان شناسى ، اعتقادات ، اجتماعيّات ، تربيت ، سياست ، اقتصاد و بهداشت ، ارائه کرده است.

 اين حكمت نامه ، افزون بر تبيين راه هاى تكامل و كاميابى مادّى و معنوى انسان ، سند روشنى است بر نبوّت خاتم انبيا ؛ زيرا سخنانى در اين سطح و با اين عمق ، بدون ارتباط با مبدأ وحى ، از كسى كه حتى يك روز به مدرسه نرفته و يك ساعتْ استاد نديده ، عقلاً امكان پذير نيست .

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی این موسسه با عنوان darolhadith.org مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha