چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علوم وحیانی

حوزه/ ششمین شماره از دو فصلنامه تخصصی اخلاق وحیانی از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی اسراء منتشر شد.

 به گزارش  سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، شماره دوم این  مجله تخصصی که زیر نظر جمعی از اندیشمندان، پژوهشگران و اساتید حوزه و دانشگاه به چاپ رسیده به موضوعات مختلفی در زمینه  اخلاق پرداخته است.

در شماره جديد فصلنامه تخصصي اخلاق وحياني مقالاتي چون محبت ورزی در همزیستی اخلاقی از منظر قرآن ، بررسی نظریۀ  فلسفه اخلاق آیت الله مصباح یزدی و نسبت آن با توحید به قلم حسن سید پورآذر، خوانشی اسلامی از فلسفۀ اخلاق یونان؛ نگاهی به هرمنوتیکی به تهذیب الاخلاق مسکویه به قلم مهدی خزایی، نقش و جایگاه عقل در اخلاق از منظر فارابی به قلم حمید پارسانیا و خانم بلبلی قادیکلایی، سیر تحول الاهیات اخلاقی کاتولیک به قلم احمد رضا مفتاح، بنیادهای اخلاقی بودایی و الگوهای غربی به قلم علی رضا شجاعی و اخلاقیات سلوک عرفان یوگایی  به قلم علی صادقی شهیر مورد بررسی  قرار گرفته است.

فصلنامه تخصصي «اخلاق وحياني» به مدير مسئولي حجت الاسلام و المسلمين مرتضي واعظ جوادی و سردبيري حجت‌الاسلام و المسلمین احمد احمدي چاپ و منتشر مي شود.

،علاقه مندان می توانند برای تهیه آن به نشای قم ، 75  متری عمار یاسر، 30 متری شهید صدوقی، بنیاد بین المللی علوم وحیانی إسراء،  طبقه سوم، اداره نشریات مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن    37782001 - 025  تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha