چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نسیم وحی

حوزه / شصت و هشتمین شماره ماهنامه قرآنی نسیم وحی با مباحث متنوع قرآنی منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، ماهنامه نسیم وحی در تازه ترین شماره خود گفتاری از آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) را نقل کرده است.

دستگاه عجیب

 آیت الله مجتهدی تهرانی نقل می‌کنند؛ حاج حسین خندق آبادی رحمۀ الله علیه می گفتند: روزی به حمام رفتم، وقتی دلاک مرا کیسه می کشید از من تقاضای موعظه کرد. من گفتم: یک دستگاهی آمده از این طرف علف می ریزی از طرف دیگرش فرش، جوراب، لباس، کاپشن، ماست، کره، پنیر، سرشیر و چیزهای دیگر بیرون می آید.

با تعجب پرسید: چه دستگاهی است و چه کسی آن را ساخته است؟. جواب دادم: آن دستگاه گاو و گوسفند است و سازنده اش هم خداست؛ او سبزی می خورد و از او کره، پنیر و ... به دست می آید.

اگر قدری در آثار الهی تفکر کنی به وجود خدا پی می بری. ببین این دنیا چه حساب و کتابی دارد با این که گوسفند، سالی یک برّه می زاید و این همه گوسفند را جهت مصرف می کشند، ولی گوسفند کم نمی شود؛ اما سگ سالی هفت تا (کم یا بیشتر) بچه می زاید، کسی هم آن ها را نمی کشد با این همه تعداد سگ ها زیاد نمی شود؛ باز هم بگو خدا در کار نیست!!.

عناوین دیگر نسیم وحی

«رهنمود»، «باعالمان وارسته»، «مظاهر عرفان در حادثه عاشورا»، «تفسیر آیات در آینه روایات»، «رضایت خدا در گرو رضایت پدر و مادر»، «ماجراهای من و خدا»، «سلوک باران»، «شناخت عرفان های کاذب»، «آداب تجارت در اسلام»، «مصاحبه/ حجت الاسلام حبیبی» از عناوین این نشریه قرآنی است.

«کودکان و عزاداری محرم و صفر»، «معلمان حفظ و تقویت حافظه بصری»، «احکام»، «پاسخ به شبهات»، «چگونه مطالعه کنیم»، «ذکرهای زندگی»، «نیکی به پدر و مادر»، «تفسیر راهبر»، «شیخ مفید (ره)»، «عمار یاسر همراه بصیر ولایت»، «نگاهی به اربعین حسینی»، «وقف، صدقه جاریه»، «طب اسلامی»، «پیامک» و «خبر»، عناوین دیگر نسیم وحی می باشد.

شصت و هشتمین شماره از ماهنامه قرآنی «نسیم وحی» به صاحب امتیازی: جامعۀ القرآن الکریم (سید محمد مهدی طباطبایی) در 56 صفحه و با قیمت 2500 تومان منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، خیابان معلم، کوچه 14، پلاک 25 ماهنامه نسیم وحی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 37833450-025 تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha