دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 372695
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
نسیم وحی

حوزه/ هشتادو یکمین شماره ماهنامه قرآنی-آموزشی «نسیم وحی» منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»این نشریه که به صاحب امتیازی جامعۀ القرآن الکریم منتشر می شود، در 9 بخش قرآنی به نشر مباحث دینی می پردازد.

برخی از عناوین نشریه عبارتند از: «با عالمان وارسته»، «قلم به دست بگیر»، «ماجراهای من و خدا»، «باران حکمت»، «زمان گمشده»، «اهمیت بهداشت در اسلام»، «احکام»، «پاسخ به شبهات»، «چگونه کلاس جذاب تری داشته باشیم»، «تفسیر راهبر»، «تکنولوژی ترک غیبت»، «یوسفی از آل محمد (ص) زندگینامه حضرت موسی مبرقع»، «عوامل مؤثر در بهبود وضعیت مطالعه»، «فرزند بیشتر، زندگی بهتر»، «آسیب های فردی و اجتماعی ماهواره»، «آداب خوردن و آشامیدن»، «آسیب های فردی و اجتماعی ماهواره».

«بگذاریم بچه ها بازی کنند» عنوان مطلبی به قلم سید علیرضا تراشیون است. در این نوشتار، 4 اثر سودمند از نقش بازی در رشد عاطفی کودک پرداخته و می نویسد:

1- بازی نیاز به برتری جویی را ارضاء می کند. ویژگی خودمداری در بازی ارضاء می شود؛ زیرا در محیطی قرار می گیرند که مثلاً دلشان می خواهد مادر باشند، مادر می شوند و بازی می کنند.

2- بازی موجب ابراز احساسات، عواطف، ترس ها، تردیدها، مهر و محبت، خشم و کینه و نگرانی ها می شود.

3- بازی تمایل به جنگجویی و ستیزه گیری را کم می کند.

4- بازی برون نگری(متعادل) کودک را افزایش می دهد.

ماهنامه قرآنی – آموزشی «نسیم وحی» به صاحب امتیازی جامعۀ القران الکریم؛ سید محمد مهدی طباطبایی، در 60 صفحه و با قیمت: 2500 تومان منتشر شده است.

علاقه مندان برای ارتباط با نشریه به نشانی: قم، خیابان صفائیه، کوچه 15، ساختمان مؤسسه جامعۀ القرآن الکریم، ماهنامه نسیم وحی» مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 37838170-025، داخلی 204 تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha