یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام لک زایی

حوزه/ معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) از برگزاری همایش سبک زندگی اهل بیت (ع) در بهمن ماه سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین  نجف لک زایی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی به تشریح فعالیت ستاد برگزاری همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: کمیته این  همایش حدود  2 سال در مجمع جهانی اهل بیت در حال فعالیت می باشند.

وی افزود: توصیف ابعاد فردی و اجتماعی سبک زندگی اهل بیت(ع)، تلاش برای ترویج سبک زندگی در منطقه و جهان، ارائه راهکار برآمده از سبک زندگی معصومین برای برطرف کردن بحران های کنونی انسان معاصر، ایجاد همدلی و وحدت بین فرقه و مذاهب در پیروی از سبک زندگی پیامبر(ص) از جمله اهداف این همایش می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین  لک زایی از برگزاری همایش سبک زندگی اهل بیت (ع) در 9 بهمن ماه ساللجاری در سالن همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی  با حضور اندیشمندان و محققان حوزه و دانشگاه خبرداد و اظهار داشت: 10 پیش همایش و نشست علمی با حضور اساتید در این زمینه برگزار شده است.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به موضوعات این همایش اشاره کرد و گفت: موضوع خانواده معصومین(ع)، تعلیم و تربیت، اقتصاد، سیاست، سلامت و بهداشت از جمله موضوعات مقالات بوده است.

وی ادامه داد: تا کنون 420 چکیده مقاله و 320 مقاله به دبیر خانه همایش ارسال شد که از بین این 320 مقاله 52 مقاله اثر برتر شناخته شد.

رئیس پژوهشگاهع علوم و فرهنگ اسلامی در پایان با بیان این که در مجموع 14 مجلد از محصولات همایش در حال نشر است و 4 مجلد آن تا کنون منتشر شده است، گفت: رهنمودهای بزرگان مراجع  می تواند نقشه راهی برا یپشرفت بهتر این همایش باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha