جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لکزایی

حوزه/ رییس دفترتبلیغات اسلامی اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی معاون پژوهش این دفتر و رییس پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمدواعظی در این حکم آورده است: باتوکل به خداوند متعال بدین‌وسیله جنابعالی را که بحمدالله از فضل و دانش حوزوی و دانشگاهی ، شایستگی‌های مدیریتی و سوابق مؤثر پژوهشی برخوردار هستید، به سمت «معاون پژوهشی دفتر و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود:

 1ـ دوره جدید حرکت و پویایی دفتر تبلیغات اسلامی با استقرار قطب‌های فکری، فرهنگی برای تحقق‌بخشی به مسئله‌محوری و مأموریت‌گرایی دفتر می‌باشد که از تأکیدات چند ساله هیأت امنای محترم نیز بوده است. در این راستا حرکت هماهنگ پژوهشگاه که از ارکان دفتر تبلیغات اسلامی است، با سوگیری مأموریت‌های قطب‌ها و ایجاد هم‌افزایی و پشتیبانی علمی و انسانی از میزهای تخصصی کاملاً مهم و ضروری است که لازم است جنابعالی در جهت تحقق این امر با هم‌فکری چهره‌های علمی خدوم و خوش‌فکر پژهشگاه مناسب‌ترین تدابیر را اتخاذ کنید.

2ـ در زمان ریاست سابق پژوهشگاه اقدامات مناسب و مؤثری در جهت انسجام، انضباط سازمانی و نظارت بر عملکردهای واحدها و اعضای محترم هیأت علمی اتخاذ گردید که می‌بایست این اقدامات توأم با تأکید بر استانداردهای پژوهشی و کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها استمرار و تداوم یابد.

3ـ نوآوری و افق‌گشایی پژوهشی از مأموریت‌های مهم پژوهشگاه است که انشاءالله به همت جنابعالی و همکاران محترم، همسو با اسناد بالادستی و سیاست‌های راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی و در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر علوم حوزوی و علوم انسانی اسلامی محقّق خواهد شد.

از خداوند متعال برای جنابعالی در انجام وظایف فوق توفیق روزافزون مسئلت دارم.

همچنین شایسته است از زحمات و خدمات ارزشمند و خالصانه برادر مکرم حجت‌الاسلام والمسلمین حسین توسلی در دوران تصدی معاونت پژوهشی و ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha