شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علمای نروژ

حوزه / مجلس العلماء شیعیان نروژ، ضمن محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی فرانسه، هرگونه عملی را هم که موجبات تنش و تحریک و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان بشود تقبیح نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مجلس العلماء نروژ که متشکل از علماء و امامان مساجد  کشور نروژ بویژه مرکز اسلامی توحید، مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در اسلو و انجمن حسینی نروژ می باشد، در طی نشستی بیانیه ای را در خصوص حوادث اخیر به این شرح صادر کرد: "بسمه تعالی

مجلس العلماء شیعیان نروژ عملیات تروریستی اخیر در مجله ای در پاریس را محکوم و همچنین معتقد است  استفاده صور نامناسب استفاده شده  در آن نشریه نیز که توهین به حضرت محمد (ص) و تعالیم اسلامی بوده نیز محکوم است.

این مجلس هرگونه ارهاب و خشونت در هر نوع آن را بویژه به همراه سوء استفاده از نام اسلام را محکوم می کند چرا که اسلام دعوت به محبت، صلح و همزیستی مسالمت آمیز می کند"

 

متن عربی بیانیه:

بسمه تعالی

یستنکر مجلس علماء الشیعه فی النرویج عملیه القتل التی حصلت لصحافیین فی باریس، و نعتقد بان الرد الامثل علی الاساءه التی قامت بها المجله یکون باظهار الصوره الحقیقیه للرسول محمد (ص) و تعالیمه الانسانیه السامیه.

اننا نستنکر کل انواع الارهاب من ای جهه جاء و لاسیما عندما یحصل ذالک باسم الاسلام الذی یدعوا الی المحبه و السلام و التعایش و التسامح

مجلس علماء الشیعه فی النرویج"

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha