چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

حوزه / طنز تلخ زمانه ما این است که اهانت به پیامبر اسلام در کشوری انجام می گیرد که "روژه گارودی" های آن دیار اجازه کوچکترین انتقاد از رژیم صهیونیستی را ندارند و هرگونه "آزادی" اندیشه در این زمینه از آنها سلب شده است اما اهانت به مقدسات حداقل یک ونیم میلیارد نفر به بهانه "آزادی" توجیه می شود!

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تشکل های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بیانیه ای به اتفاقات اخیر در فرانسه واکنش نشان داد و تاکید کرد: تشکل های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن، تمامی حلقه های به هم وصل شده در این ماجرا را یک طرح غرب صهیونیستی می داند که هدفی جز بدنامی اسلام ومتوقف کردن بیداری اسلامی و امتداد آن به اروپا ندارد.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری حوزه قرار گرفته به این شرح است:

درست در روزهایی که گماشتگان غرب در منطقه غرب آسیا، به نام اسلام و باشعار "الله اکبر" سر می بُرند و طرح غربی صهیونیستی برای بدنامی اسلام و مسلمانان را دنبال می کنند، در نقطه ای دیگر از جهان، نشریه ای هتاک، کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام منتشر می کند و دولتمردان آن کشور وقیحانه از این اقدام توهین آمیز حمایت می کنند. و البته ماجرا به این جا ختم نمی شود و برای تکمیل شدن پازل اسلام هراسی، گروه دیگری که "دست ساز" خودشان هستند، واکنش افراطی از خود نشان می دهند و اینجا امپراتوری رسانه ای نیز مسئولیت خود را بر عهده می گیرد و فارغ از توهینی که به مقدسات یک ونیم میلیارد مسلمان شده، تمام تمرکز خبری و رسانه ای بر واکنش مزبور متمرکز می شود و یک شوی خیابانی با حضور نخست وزیر رژیمی کودک کش نیز به راه می اندازند!

طنز تلخ زمانه ما این است که اهانت به پیامبر اسلام در کشوری انجام می گیرد که "روژه گارودی" های آن دیار اجازه کوچکترین انتقاد از رژیم صهیونیستی را ندارند و هرگونه "آزادی" اندیشه در این زمینه از آنها سلب شده است اما اهانت به مقدسات حداقل  یک ونیم میلیارد نفر به بهانه "آزادی" توجیه می شود!

تشکل های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن، تمامی حلقه های به هم وصل شده در این ماجرا را یک طرح غرب صهیونیستی می داند که هدفی جز بدنامی اسلام ومتوقف کردن بیداری اسلامی و امتداد آن به اروپا ندارد و مجدانه از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهد که در مواجهه با این اقدام تاسف بار، قاطعانه و انقلابی برخورد نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha