جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان، اهانت به پیامبر(ص) را نهایت توحش و بربریت در اروپا خواند و گفت: آیا به زعم دولت فرانسه، توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، دموکراسی و آزادی بیان و مطبوعات است؟!

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، درباره اهانت مجله شارلی ابدو به پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) و توهین به مقدسات یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان ،اظهار کرد: این گونه اعمال و رفتارها نهایت توحش و بربریت در اروپا است

وی افزود: اروپایی ها که افراد را به دلیل زیرسئوال بردن هولوکاست، محاکمه و زندانی می کنند و تا این حد در مقابل صهیونیست ها ذلیل هستند، به چه دلیل عقلی و سیاسی به بزرگترین شخصیت عالم بشریت توهین می کنند و آن را در 3 میلیون نسخه به 5 زبان توزیع می کنند؟

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم این اقدام را نهایت وحشیگری خواند و تصریح کرد: اینها چوب اسلام را خوردند و تاب تحمل جمهوری اسلامی را در دنیا ندارند، چراکه پیامبر اسلام(ص) پیام آور صلح است.

وی با اشاره به این که گذشته اروپا و رشد علمی آن به برکت اسلام بوده است، بیان کرد: آن روزی که اروپایی ها در وحشیگری به سر می بردند، مسلمانان پایه گذار تمدن و فرهنگ جهان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر ادامه داد: آیا به زعم دولت فرانسه، توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، دموکراسی و آزادی بیان و مطبوعات است؟!

وی با بیان این که آیا ما مسلمانان از حضرت عیسی(ع) با نهایت احترام نام می بریم، خاطرنشان کرد: هرچند ما از جامعه مسیحی، اروپایی و غربی آسیب ها دیده ایم و سیاست های غرب بیشترین ضربه را به مسلمانان زده است، اما همچنان حضرت عیسی(ع) و دیگر پیامبران خدا با احترام یاد می کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر این که فرهنگ و تمدن مسلمانان بسیار غنی است، گفت: اهانت به پیامبراعظم(ص) نشانه توحش و بربریت اروپایی ها در قرن بیست و یکم است، البته ما از آن نشریه شارلی ابدو انتظاری نداریم، اما از مدعیان دروغین دموکراسی می پرسیم که چرا در برابر رد دروغ تاریخی هولوکاست، به دموکراسی پایبند نیستند؟!

وی با اشاره به این که این گونه رفتارهای وحشیانه از اروپا بعید نیست، افزود: معتقدم این گونه رفتارها ساخته و پرداخته غرب و صهیونیست هاست و همان گونه که داعش و القاعده را در منطقه تشکیل دادند، این واقعه را نیز طراحی کردند تا اسلام هراسی را ترویج دهند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha