شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
رضا خدری

حوزه/ امروز در غرب از یک طرف دم از حقوق بشر می زنند، اما از طرف دیگر به بهانه آزادی بیان، به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین کرده و علیه والاترین و بافضیلت ترین پیغمبران هتاکی می کنند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، پیش از ظهر امروز، در تجمع اعتراض روحانیون و مردم متدین بوشهر، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با تاکید بر این که گسترش اسلام در اروپا و آمریکا سردمدارن غرب را به وحشت انداخته است، گفت: غربی ها وقتی دیدند که اسلام رو به پیشرفت است و مردم دنیا پیام آن را دریافت کرده اند، تلاش کردند که به هر شکل ممکن جلوی رشد موج اسلام خواهی را بگیرند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با محکوميت سکوت مجامع بين‌المللي نسبت اقدام ضد بشري اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی، تصریح کرد: اقدام توهين‌آميز به ساحت مقدس پيامبر خوبي‌ها در قاموس هيچ دین و فرهنگی نمي‌گنجد.

وی ادامه داد: این گونه حرکات ناشایست، در غرب تازگی ندارد، بلکه سابقه آن دیرینه و در اندیشه و آموزه هایی که متاسفانه در طول تاریخ به مردم غرب تزریق کردند، همواره وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با اشاره به این که تاریخ شهادت می دهد که درغرب علیه اسلام و پیامبر(ص) سم پاشی های فراوانی شده است، گفت: جنگ های صلیبی و ... سابقه بسیار روشنی از دشمنی غرب با اسلام و مسلمین است

وی به انحطاط فرهنگ غرب و فساد اخلاقی در کلیسا ها اشاره کرد و گفت: درغرب اعتقادات ضعیفی درباره تشکیل خانواده وجود دارد و حتی اهالی کلیسا گرفتار فسادهای اخلاقی هستند تا جایی که در سال گذشته وقتی پاپ از مقام خود کناره گیری کرد، تحلیل گران یکی از مهمترین دلایل استعفای او را فساد اخلاقی مردان در کلیسا اعلام کردند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر یادآور شد: امروزغرب به دنبال ایجاد تفرقه بین پیروان ادیان و جنگ مذهبی است تا ازآب گل آلود ماهی بگیرد و این مسئله به روشنی قابل فهم می باشد، ابراز داشت: برای مسیحیت صهیونیستی هیچ اهمیتی ندارد که ادیان الهی مورد تمسخر و اهانت واقع شوند.

وی تصریح کرد: آنها به زعم خود به دنبال درگیری بین ادیان هستند، غافل از این که اسلام اجازه درگیری بین ادیان را نمی دهد و هرگز اجازه نخواهد داد که مسلمانی این کار را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با اشاره به سوء استفاده غرب از مسائلی چون حقوق بشر، افزود: امروز درغرب عملکرد دوگانه ای را شاهد هستیم به این معنا که از یک طرف دم از حقوق بشر می زنند، اما از طرف دیگر به بهانه آزادی بیان، به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین کرده و علیه والاترین و بافضیلت ترین پیغمبران هتاکی می کنند!

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha