جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی نژاد

حوزه/ تقویت مکتب اهل بیت(ع) در بین طلاب دیگر کشورها از جمله افتخاراتی است که جامعه المصطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نشست مدیران معاونین حوزوی استان و و طلاب و روحانیون جامعه المصطفی اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و ارزشمند که موجب صدور انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن در جهان شده است، تاسیس جامعه المصطفی است.

وی با اشاره به زمانی که خود در سوریه به عنوان نماینده ولی فقیه حضور داشت، گفت: ارزش کار جامعه المصطفی و حضور طلاب و روحانیونی که در حوزه‌های علمیه ایران تحصیل کرده بودند و به منظور تبلیغ دین به سوریه آمده بودند، به خوبی مشخص بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: تقویت مکتب اهل بیت(ع) در بین طلاب دیگر کشورها از جمله افتخاراتی است که جامعه المصطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم توجه کافی دولت مردان نسبت به حمایت مادی و معنوی لازم به جامعه المصطفی گفت: این حمایت‌ها در حد و اندازه‌های سفیران فرهنگی و دینی نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه لازم است نسبت به امر حمایت مادی و معنوی برای طلاب و روحانیون فارغ التحصیل شده از جامعه المصطفی در هنگام برگشت به کشورهای خود، اهتمام بیشتری صورت گیرد، عنوان کرد: وهابیت به شدت با برنامه ریزی در حال فعالیت است و ما نباید با سستی و اهمال از این قافله عقب بمانیم.

وی اذعان کرد: متاسفانه هنوز مسئولان آن گونه که شایسته و بایسته است به امر توسعه و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت در جهان اهتمام ندارند، نگاه ویژه به طلاب و روحانیون مشغول به تحصیل بهترین راهکار برای تحقق این امر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha