دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
2

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: ثبت تاریخ کربلا به دست دشمنان بود، اما امروز ثبت و ضبط تاریخ دفاع مقدس به دست ماست و نباید کوتاهی کرده تا به آیندگان جفا نکنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در نخستین جلسه هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان که با حضور سردار رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با استناد به روایتی از امام صادق (ع) تأکید کرد: حضرت می فرمایند" اگر مردم محاسن کلام ما را بدانند از ما تبعیت می کنند"

وی ادامه داد: برای این که نسل آینده نیز ایثارگر و مجاهد تربیت شوند، باید خاطرات و ایثارگری های رزمندگان دردوران دفاع مقدس را به گوش آن ها بر سانیم و راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از مهم ترین اقدامات در این راستاست.

رئیس هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز ما از این که حادثه عظیم کربلا کامل و درست به ما منتقل نشده است، رنج می بریم، این در حالی است که انتقال آن تاریخ بر عهده دشمنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در اصفهان تأکید کرد: اگر وجود نازنین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) نبود، هیچ چیز از تاریخ کربلا باقی نمانده بود، هر چند همین منابع کنونی نیز بسیار ناقص و گاهی اشتباه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری  تصریح کرد: رسالتی که در آن زمان بر عهده امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) بود، امروز در رابطه با ۸ سال دفاع مقدس، بر عهده ماست.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: ثبت تاریخ کربلا به دست دشمنان بود، اما امروز ثبت و ضبط تاریخ دفاع مقدس به دست ماست و نباید کوتاهی کرده و به آیندگان جفا کنیم.

امام جمعه اصفهان همچنین بر مشخص شدن وظایف تک تک اعضای هیأت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: کار محتوا سازی باید در موازات ساخت این مجموعه صورت پذیرد تا به محض اتمام پروژه ساختمانی، به مجموعه انتقال پیدا کرده و آماده خدمت رسانی شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha