جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه امنیت نقش بسیار زیادی در پیشرفت کشور دارد، تصریح کردند: امنیت مسئله ساده‌ای نیست و اینکه نیروهای انتظامی شب و روز خود را در این راه مهم خرج می‌کنند قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان نیروی انتظامی استان قم که در دفترمعظم له برگزار شد، با تاکید بر اینکه دهه فجر و راهپیمایی‌ها پیام‌های بسیاری برای مردم و دشمن دارد اظهار کردند: امسال مردم در این حرکت پیام‌های خود را به خوبی به مخاطبین انتقال دادند و شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان نشان دادند.

ایشان یکی از دستاوردهای نظام اسلامی را به‌کارگیری افراد متعهد دانستند و تصریح کردند: افرادصالح و مخلص  زیادی در راه پیشرفت نظام اسلامی تلاش کردند و یکی از دستاوردهای مناسب این انقلاب ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت افراد متدین و پشتیبانی آن‌ها از آرمان‌های دینی است.

معظم له با بیان اینکه امنیت نقش زیادی در پیشرفت کشور دارد، تصریح کردند: امنیت مسئله ساده‌ای نیست و اینکه نیروهای انتظامی شب و روز خود را در این راستا خرج می‌کنند قابل تقدیر است.

این مرجع تقلید با اشاره به برخی از شخصیت‌های برجسته دینی که در راه اسلام حرکت‌های موثری انجام دادند گفتند: در میان ملت‌های دیگر این جریان حاکم نیست، در ایران ارتباط خاصی میان مردم، ولایت فقیه و نظام وجود دارد و این ارتباط همان ارتباط مردم با ائمه اطهار (ع) در دوران‌ گذشته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان  خطاب به مسئولین انتظامی قم اظهار داشتند:وضعیت امنیتی ایران در میان کشورهای منطقه مانند سوریه و افغانستان و سایر کشورهای منطقه بیش از همه است و این امر به دلیل وجود افراد متعهدی مانند شماست خصوصا در ارتباط با شهر قم که مانند چهارراهی است که بعضی می خواهند اخلالی درآن ایجاد کنند ولی شما کنترل بسیار خوبی بر وضع موجود دارید و لازم است از تلاش های شبانه روزی شما قدر دانی شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha