جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ امامزادگان از نوادگان اهل بیت (ع) هستند و هرکجا که قدم می‌گذاشتند مورد تکریم ملت ایران بودند و از جایگاه بالایی نزد ملت ایران برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشتند: حضو ملت ایران در راهپیمای 22 بهمن اعلام وفاداری به اسلام و آرمان‌های امام خمینی (ره) بود که پیام اصلی آن وحدت و اتحاد ملت ایران است.

این مرجع تقلید با تاکید بر ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان افزودند: راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی برای استکبار داشت و آن اینکه، ملت ایران مثل روز اول در حال مبارزه با استکبار و نقشه‌های شوم آن‌ها است و در برابر دشمنان کوتاه نمی‌آید.

ایشان در قسمت دیگری از بیانات خود اظهار داشتند: امامزادگان از نوادگان اهل بیت (ع) هستند و هرکجا که قدم می‌گذاشتند مورد تکریم ملت ایران بودند و از جایگاه بالایی نزد ملت ایران برخوردارند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه فرهنگ نزد ملت ایران از جایگاه بالایی برخوردار است بیان کردند: یکی از پیام‌های انقلاب اسلامی تحول در فرهنگ ملت ایران بود، انقلاب سبب شد تا امامزادگان مورد تکریم مردم ایران قرار بگیرند و برای آن‌ها زیارت‌گاه ساخته شود.

ایشان تصریح کردند: در میان استان‌های کشور هیچ شهری همانند مشهدمقدس موقوفات ندارد که این موضوع حاکی از ایمان و علاقه مردم کشورمان به اهل بیت (ع) است.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اهمیت تبلیغ دینی گفت: مسئله تبلیغ دینی خیلی اثر‌گذار و مهم است، اوقاف و امور خیریه تلاش کند تا در این زمینه با اقدامات خویش موثر واقع شود.

معظم له درپایان با بیان اینکه مومن باید از تجربه‌های خویش در زندگی خود استفاده کند، بیان کردند: تجربه در زندگی مهم بوده و ارزش آن از علم هم بالا‌تر است ، لذا باید تلاش کنیم تا از تجربه‌های خویش در پیش برد اهداف استفاده نمائیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha