دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی اوقاف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: دولتمردان آمریکا می گویند تمام گزینه ها روی میز است، آنها خطا می کنند و عزت و عظمت ملت ایران را درک نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با عزت و شرافت زندگی کنند، گفت: این عزت و عظمت به آسانی به دست نیامده و حاصل مجاهدت امام خمینی(ره) و شهداست.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: شهدایی که برای دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) جانشان را تقدیم کردند، به ما آموختند  که باید با عزت زندگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یاران قرآن هیچ گاه  شکست نمی خورند و دچار ذلت و خواری نخواهند شد، تصریح کرد: باید در پرتو معارف قرآنی، راه با عزت زندگی کردن را در جامعه و در سایر جوامع،  تبلیغ و ترویج کنیم چون تنها زندگی راه عزتمندانه ، در پرتو قرآن و اهل بیت(ع) محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد: در حالی که ما به بخشی از آیات قرآن عمل کرده ، خداوند عزت و عظمتی به این مملکت داده که دشمنان با توطئه چینی ها راه به جایی نبرده و به یاری خداوند موفق نخواهند شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز داشت: دولتمردان کج فهم آمریکا می گویند تمام گزینه های ما روی میز است، این ها خطا می کنند و عزت و عظمت ملت ایران را درک نکرده اند. ما هم گزینه های اعتقادی و ایمانی مان روی میز است و روی میز خواهد بود و این وعده الهی است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha