سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام ناطق

رئیس ‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان آذربایجان شرقی با طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، جهت شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم به تبریز سفر می کند.

مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری، مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه در تالار مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار می‌ شود.

دیدار با آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و همچنین نشست با تعدادی از طلاب و روحانیون استان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری به این استان است.

شورای اداری استان آذربایجان شرقی نیز در روز دوشنبه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری مشاور و رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار می ‌شود.

چندین پروژه عمرانی نیز در این استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری به بهره‌ برداری می رسد.

 گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 470 نفر از نخبگان و چهره‌های برتر قرآنی کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم از 6 اسفند در تبریز آغاز شده و تا یازدهم اسفند ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha