چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه/ کارشناسان حوزوی در نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز، حضور پررنگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، امروز چهارشنبه همزمان با آئین گشایش این مسابقات در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، با حضور حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از 30 مؤسسه فرهنگی و قرآنی از استان های آذربایجان شرقی، قم و تهران حضور دارند و به عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی از قبیل کتاب، نرم‌ افزارهای قرآنی، تابلوفرش‌ های قرآنی و... می پردازند.

غرفه ویژه کودک و نوجوان با محوریت دلنوشته‌های قرآنی، نقاشی با مضامین مذهبی و قرآنی و غرفه مشاوره ویژه خواهران و برادران از بخش های این نمایشگاه است.

همچنین کارگاه تصحیح نمازخوانی، کارگاه نحوه صحیح‌ خوانی قرآن و غرفه آموزش قرآن برای حفظ، قرائت و تفسیر قرآن و غرفه های گروه‌های تکفیری و سلفی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه نحوه مبارزه با مضرات ماهواره و غرفه فعالیت‌های قرآنی از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

برپایه این گزارش، کارشناسان حوزوی نیز با حضور پر رنگ در این نمایشگاه، پاسخگوی سؤالات و شبهات دینی عموم بازدیدکنندگان می باشند.

گفتنی است، نمایشگاه محصولات قرآنی از ۶ تا ۱۱ اسفند در محل برگزاری مسابقات قرآن، واقع در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز دایر است.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha