جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمد شحات

حوزه/ قاری بین المللی مصر با اشاره به سطح کیفی و کمی بسیار بالای مسابقات قرآنی در ایران، گفت: استقبال مردم ایران از برنامه های قرآنی، در دنیا کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، احمد شحات، قاری برجسته مصری، امروز در حاشیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با اشاره به حضور خود در تبریز و برگزاری محافل قرآنی در شهرستان های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: استقبال مردمی از برنامه های قرآنی در ایران، به خصوص در تبریز مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در ایران از سطح کیفی و کمی بسیار بالائی برخوردار است، گفت: به همین دلیل قاریان ایران نیز سطح بالائی دارند و همواره در حال پیشرفت می باشند.

وی با بیان اینکه از روز جمعه در تبریز هستم و به مدت 10 روز محافل قرآنی را در شهرهای مختلف برگزار خواهم کرد، ابراز داشت: محافل برگزار شده در روزهای گذشته به لحاظ کیفی، استقبال مردم و سطح تلاوت قرآن بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

برپایه این گزارش، در طول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در تبریز، اجرای 200 محفل قرآنی برنامه ریزی شده که از ابتدای دهه فجر تا امروز 120 محفل اجرا شده که پیش درآمدی بر این مسابقات به شمار می رود.

گفتنی است، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز چهارشنبه با شرکت 470 نفر از نخبگان و چهره های برتر قرآنی کشور در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم، در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز آغاز شده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha