یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جبارزاده آذربایجان شرقی

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی، مسابقات قرآن را رقابتی از جنس نور و معنویت خواند و گفت: تمسک به ثقلین رسول الله(ص) یعنی قرآن و عترت تنها راه سعادت و نجات از انحراف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، اسماعیل جبارزاده، پیش از ظهر امروز، ششم اسفند در مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، بشارتی دوباره داد که تمسک به ثقلین رسول الله(ص) یعنی قرآن و عترت تنها راه سعادت و نجات از انحراف است.

وی با اشاره به پرورش عالمانی چون علامه طباطبایی و علامه جعفری در تبریز،  گفت: آوازه علمای آذربایجان،  جهانی است و برگزاری مسابقات قرآنی نیز نورانیت مضاعفی به آن بخشده است.

استاندار آذربایجان شرقی، مسابقات قرآن را رقابتی از جنس نور و معنویت خواند و گفت: قاریان و حافظان منتخب کشوری، طلایه‌دار ترویج معارف قرآنی‌ در شهر و دیار خویش هستند.

جبارزاده همچنین با تقدیر از تلاش های آیت الله مجتهد شبستری و حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، ابراز داشت: امیدوارم که این دوره از مسابقات قرآن به نحو احسن، در فضای معنوی تبریز برگزار گردد و تمام تلاش بنده و همکارانم این است که میزبان خوبی برای خادمان و میهمانان قرآنی باشیم.

انتهای پیام.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha