سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
داود زارع المصطفی

حوزه/ معاون امور خانواده جامعة المصطفی گفت: برای حوزه فرقی بین طلاب ایرانی و غیر ایرانی نیست و بر خود وظیفه می‌داند که فرزندان طلاب غیر ایرانی را نیز همانند طلاب ایرانی تشویق کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام داوود زارع امروز(جمعه 15اسفند) در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب جامعة المصطفی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی با بیان اینکه حدود 2500 نفر از فرزندان طلاب جامعة المصطفی جزو ممتازین تحصیلی هستند گفت: این آمار نشان می‌دهد که فرزندان طلاب جامعه المصطفی جدیدت خوبی در درس خواندن دارند و برای جامعة المصطفی افتخار است.

وی با اشاره به برنامه تجلیل از ممتازین تحصیلی طلاب غیر ایرانی توسط مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: حوزه به اثبات رسانده است فرقی بین طلاب ایرانی و غیر ایرانی ندارد و بر خود وظیفه می‌داند که فرزندان طلاب غیر ایرانی را نیز همانند طلاب ایرانی تشویق کند.

معاون امور خانواده جامعة المصطفی با بیان اینکه درست است که اسلام از مدینه شروع شد، ولی متعلق به همه جهانیان است افزود: انقلاب ایران، انقلابی اسلامی است و متعلق به همه مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به اینکه درس خواندن در کشوری دیگر و در غربت کار بسیار سختی است تصریح کرد: فرزندان طلاب جامعة المصطفی نشان داده‌اند که سختی مانع درس خواندن آن‌ها نشده است و افتخار می‌کنیم که در میان ما این تعداد دانش‌آموز ممتاز وجود دارد.

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) برای علم و دانش اهمیت بسیاری قائل بودند گفت: از امام علی(ع) می‌پرسند که بالاترین فضیلت شما چیست و جواب می‌دهند که آن علم است و صاحب علم کتاب من هستم و بعد از من به فرزندانم داده شده است.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha