سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجلیل از فرزندان

حوزه/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب جامعة المصطفی امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این همایش به همت مرکز خدمات حوزه‌علمیه استان قم و جامعة المصطفی العالمیه امروز با حضور دانش‌آموزان ممتاز تحصیلی طلاب المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام بخشایشی رئیس دفتر مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به اهمیت کسب علم و دانش گفت: 1چیزی که شیطان بزرگ را عصبانی می‌کند این است که دختران و پسران ما عالم تر، باتقوا تر و فرهیخته‌تر شوند.

وی بیان کرد: دانش علمی جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب پیشرفت بسیاری داشته است و دشمنان نیز اذعان داشته‌اند که اگر ایران به همین طریق پیش رود به زودی به یک کشور پیشرفته تبدیل خواهد شد و آن وقت است که فرهنگ اسلام به همه دنیا صادر خواهد شد.

حجت الاسلام بخشایشی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند که جوانان باید توجهشان به تحصیل، تهذیب و ورزش باشد افزود: ممتاز شدن امری است که شیطان بزرگ را عصبانی می‌کند و امیدواریم که روزی برسد که سراسر ایران مملو از ممتازین شود.

وی عنوان کرد: باید ایران اسلامی را به جایی برسانیم که از کشورهای غربی برای کسب علم دانش به ایران کوچ کنند.

وی با اشاره به برنامه تقدیر از ممتازین تحصیلی توسط مرکز خدمات گفت: این هدیه مرکز خدمات در برابر هدیه الهی عالم شدن ناچیز است.

حجت الاسلام بخشایشی تصریح کرد: کسی که نخبه شود نفسش و خوابش عبادت است و خدا بر او درود می‌فرستد.

اجرای برنامه سرود توسط گروه سرود دانش‌آموزی، برگزاری مسابقه با اجرای حجت‌الاسلام نجفی و اهدای هدایایی به ممتازین تحصیلی بخشی از برنامه‌های برگزار شده در این همایش بود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha