سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده - تبلیغ خوزستان

حوزه/ آن دسته از کودکان، نوجوانان و جوانانی که از فضای خانواده محروم هستند، در مکانی به نام شبه خانواده منتقل می شوند که معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز در راستای تعمیق باورهای دینی و ارتقاء بنیه اعتقادی آنها مبلغانی را به مراکز مذکور اعزام می کند.

حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام مبلغ به مراکز تربیت فرزندان بی سرپرست خبرداد و گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در اقدامی جدید که با همکاری سازمان بهزیستی استان خوزستان صورت گرفته، در نظر دارد تا روحانیون مبلغ را به مراکز شبه خانواده اعزام کرده و برنامه های تبلیغی را در آنجا انجام دهد.

وی با اشاره به برنامه های مبلغین در «مراکز شبه خانواده»، تصریح کرد: برگزاری کلاس های عقاید، اخلاق، قرآن و حضور در اردوهای کوتاه و بلند مدت بخشی از برنامه های مبلغین در این مراکز است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در ادامه افزود: آن دسته از کودکان، نوجوانان و جوانانی که از فضای خانواده محروم هستند، در مکانی به نام شبهه خانواده منتقل می شوند که این اماکن همگی زیر نظر سازمان بهزیستی بوده و معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز در راستای تعمیق باورهای دینی و ارتقاء بنیه اعتقادی آنها مبلغانی را به مراکز مذکور اعزام می کند.

حجت الاسلام علیزاده، با بیان این که هر مبلغ وظیفه حضور در یک مرکز را دارد، بیان داشت: هم اکنون ۱۰ مرکز در سطح استان وجود دارد که در هر یک از این مراکز شبهه خانواده یک مبلغ حاضر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha